Управление качеством услуг : метод Human Sigma / Джон Флеминг, Джим Асплунд ; пер. с англ. А. Мороз.

By: Флеминг, Джон.
Contributor(s): Асплунд, Джим | Мороз, А.
Material type: TextTextPublisher: Москва : Альпина Бизнес Букс, 2009. Description: 217 с. ил. 22 см.ISBN: 978-5-9614-1006-8 (рос.); 978-1-59562-016-3 (англ.).Other title: Human Sigma managing the employee-customer encounter.
List(s) this item appears in: Книги Бізнес-школи УКУ
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Materials specified Status Barcode
Книга Сховище загальне HF5415.5 .F5417 2009 (Browse shelf(Opens below)) I Available 2040708
Книга Сховище загальне HF5415.5 .F5417 2009 (Browse shelf(Opens below)) I Available 2040709

Бібліогр. : c. 200-217.

There are no comments on this title.

to post a comment.