Розробка і застосування маркетингових інструментів для GTM в глибокотехнологічній компанії / Хомич Б.С. ; керівник : Максименнко М. ; консультант : Георгіоу О. ; рецензент : Ганкевич А..
By: Хомич, Богдан Сергійович.
Contributor(s): Український католицький університет Факультет суспільних наук Кафедра управління та організаційного розвитку.
Material type:
TextPublisher: Львів : [б. в.], 2023. Description: ненумер. паг. іл., т. 30 см.Subject(s): GTM (instrument go-to-market)Dissertation note: Магістерська робота
| Item type | Current library | Status | Barcode | |
|---|---|---|---|---|
| Студентська робота | Студентські роботи ЦШ | Available | 400268 |
Магістерська робота
Містить бібліографію
Текст англ.
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.