A study of incremental reach in marketing efforts of the MH4U project / Marko Bubniak ; supervisor : Eugene Tkachenko.
By: [Bubniak, Marko].
Contributor(s): Ukrainian Catholic University Department of computer science and information technologies Faculty of applied sciences.
Material type:
TextPublisher: Lviv : [s.n.], 2024. Description: ix, 34 арк. іл. 30 см.Other title: Дослідження додаткового охоплення в маркетингових зусиллях проєкту MH4U.Subject(s): MENTAL HEALTH FOR UKRAINE (проєкт підтримки реформ системи психічного здоров’я в Україні. Пілотні регіони MH4U до 24.02.2022 - Львівська обл. і неокуповані частини Донецької та Луганської обл., пізніше шириться на Чернівці, Рівне, Дніпро й Київ)Dissertation note: Бакалаврська робота
| Item type | Current library | Status | Barcode | |
|---|---|---|---|---|
| Книга | Студентські роботи ЦШ | Available | 395428 |
Бакалаврська робота
Містить бібліографію
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.