Методы социальных исследований : группы, организации и бизнес / Алан Браймен, Эмма Белл.

By: Браймен, Алан.
Contributor(s): Белл, Эмма.
Material type: TextTextPublisher: Харьков : Гуманитарный Центр, 2012. Description: 774 с. ил., табл., схем. 24 см.ISBN: 978-966-8324-85-7.Other title: Business research methods.
List(s) this item appears in: ОП 073 Менеджмент «Бізнес-адміністрування» | ОП 073 Менеджмент «Інновації та підприємництво»
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Barcode
Книга Читальний зал 3 HD30.4 .B7917 2012 (Browse shelf(Opens below)) E200001732080046133090EA Available 351725

Бібліогр. : с. 762-774

Бібліогр в підрядк. прим.

There are no comments on this title.

to post a comment.