Which ad pulled best? : 40 case histories on how to write and design ads that work / edited by Scott C. Purvis, Philip Ward Burton.

Contributor(s): Purvis, Scott C [ed.] | Burton, Philip Ward [ed.].
Material type: TextTextSeries: McGraw-Hill/Irwin series in marketing. Publisher: Boston : McGraw-Hill/Irwin, 2003. Edition: 9th edition.Description: xvii, 120 p. ill. 27 cm.ISBN: 0-07-255664-1.
List(s) this item appears in: Книги Інституту лідерства та управління УКУ | ОП 073 Менеджмент "Управління неприбутковими організаціями"
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Barcode
Книга Сховище дослідницьке HF5823 .W45 2001 (Browse shelf(Opens below)) E20000170A0601622080423B Available 347988

У книзі наліпка Інституту лідерства та управління УКУ

У книзі штамп

There are no comments on this title.

to post a comment.