Маркетинговые исследования на практике : основные методы изучения рынка : перевод с английского / Пол Хейг, Ник Хейг, Кэрол-Энн Морган.

By: Хейг, Пол.
Contributor(s): Хейг, Ник | Морган, Кэрол-Энн.
Material type: TextTextPublisher: Днепропетровск : Balance Businee Books, 2005. Description: 305 с. ил., схемы 22 мс.ISBN: 966-8644-24-7.Other title: Market research in practice a guide to the basic.
List(s) this item appears in: Книги Бізнес-школи УКУ
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Materials specified Status Barcode
Книга Сховище дослідницьке HF5415.2 .H3417 2005 (Browse shelf(Opens below)) I Available 2041154
Книга Сховище загальне HF5415.2 .H3417 2005 (Browse shelf(Opens below)) I Available 2042074

Бібліогр. : c. 281-296

There are no comments on this title.

to post a comment.