Омоложение бренда : как увеличить ценность бренда, чтобы предотвратить его старение / Анн Бонтур, Жан-Марк Лейю.

By: Бонтур, Анн.
Contributor(s): Лейю, Жан-Марк.
Material type: TextTextPublisher: Киев : Companio Group, 2008. Description: 317 с. табл. 22 см.ISBN: 978-966-96692-8-5.Other title: Lifting de marque comment la marque doit-elle lutter contre les effets du vieillissement?.
List(s) this item appears in: ОП 073 Менеджмент «Інновації та підприємництво» | Книги Бізнес-школи УКУ
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Materials specified Copy number Status Barcode
Книга Сховище загальне HD69.B7 B6617 2008 (Browse shelf(Opens below)) I E200470AD5506821B1C0010F Available 2039302
Книга Читальний зал 3 HD69.B7 B6617 2008 (Browse shelf(Opens below)) I E200470AD5606821B1C10111 Available 2039301

Бібліогр. : с. 297-308

There are no comments on this title.

to post a comment.