Основи музеєзнавства, маркетингу та рекламно-інформаційної діяльності музеїв / Інститут туризму і менеджменту Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, Регіональний туристично-інформаційний центр, Рада з туризму Карпатського регіону ; авторський колектив : П. Горішевський ... [та ін.].

Contributor(s): Горішевський, П | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника Інститут туризму і менеджменту | Регіональний туристично-інформаційний центр | Рада з туризму Карпатського регіону.
Material type: TextTextPublisher: Івано-Франківськ : Плай, 2005. Description: 63 с. іл. 21 см.ISBN: 960-640-143-6.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Materials specified Status Barcode
Книга Читальний зал 4 AM6 .O86 2005 (Browse shelf(Opens below)) I Available 1043752

Автьри вказ. на звор. титулу

Бібліогр. : с. 62-63

There are no comments on this title.

to post a comment.