Реклама : принцыпы и практика. - Издание 3-е, исправленное и дополненное.

За: Уэллс, Уильям, Бернет, Джон, Мориарти, Сандра.
Вид матеріалу: Текст Текст Серія: (Маркетинг для профессионалов). Публікація: Санкт-Петербург ; Москва ; Харьков : Питер, 2001. Опис: 797 с. : ил. 24 см.ISBN: 5-318-00284-6.
Список(и), у яких присутня ця одиниця: Книги Бізнес-школи УКУ
Оцінки зірочками
    Середня оцінка: 0.0 (0 голос.)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Зазначення матеріалів Стан Штрих-код
Книга Сховище дослідницьке HF5823 .W4517 2001 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) I Доступно 2031069

Парал. титул англ.

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.