Advertising, promotion & supplemental aspects of integrated marketing communications (Record no. 240111)

MARC details
000 -Маркер запису
Контрольне поле сталої довжини 00588nam a2200169 4500
001 -
Контрольне поле UA/LIB/BASE/314806511
005 - Дата коректування
Контрольне поле 20180123214507.0
020 ## - Індекс ISBN
ISBN 0-03-035271-1
040 ## - Джерело каталогіз.
Код мови каталог. ukr
Правила каталог. PSBO
041 0# - Код мови видання
Код мови тексту eng
090 ## - Шифри
Поличний індекс HF5415.123
Local cutter number (OCLC) ; Book number/undivided call number, CALL (RLIN) .S55 2003
Кат. індекс HF5415.123 .S55 2003
100 1# - Автор
Автор Shimp, Terence A.
245 10 - Назва
Назва Advertising, promotion & supplemental aspects of integrated marketing communications
Відповідальність Terence A. Shimp
250 ## - Відомості про видання
Основні відомості про видання 6th edition
260 ## - Вихідні дані
Місце видання Mason
Видавництво Thomson South-Western
Дата видання 2003
300 ## - Фізичний опис
Обсяг xxi, 650 p.
Ілл./тип відтвор. ill., tab.
Розміри 28 cm
Holdings
Статус вилучення Статус втрати/відсутності Джерело класифікації чи схема поличного розташування Нумерація (об’єднаний том чи інша частина) Стан пошкодження Тип обігу (не для випожичання) Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ) Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання) Дата надходження Джерело надходження (постачальник) Інвентарний номер Видач загалом Повний (примірниковий) шифр збереження Штрих-код Дата, коли останній раз бачено примірник Тип одиниці (рівень примірника)
    Класифікація Бібліотеки Конгресу (КБК) I     Сховище дослідницьке Сховище дослідницьке 23.12.2009 Дарунок п. Петра Волощука, Dorchester, MA, USA 3004105   HF5415.123 .S55 2003 3004105 25.06.2019 Книга