Exceptional customer service (Record no. 236203)

MARC details
000 -Маркер запису
Контрольне поле сталої довжини 00724nam a2200193 4500
001 -
Контрольне поле UA/LIB/BASE/288448268
005 - Дата коректування
Контрольне поле 20180123213755.0
020 ## - Індекс ISBN
ISBN -13: 978-1-580062-458-9
020 ## - Індекс ISBN
ISBN -10: 1-58062-458-8
040 ## - Джерело каталогіз.
Код мови каталог. ukr
Правила каталог. PSBO
041 0# - Код мови видання
Код мови тексту eng
090 ## - Шифри
Поличний індекс HF5415.5
Local cutter number (OCLC) ; Book number/undivided call number, CALL (RLIN) .F67 2001
Кат. індекс HF5415.5 .F67 2001
100 1# - Автор
Автор Ford, Lisa
245 10 - Назва
Назва Exceptional customer service
Продовж. назви going beyond your good service to exceed the customer’s expectation : based on the best-selling video training programm
Відповідальність Lisa Ford, David McNair, Bill Perry ; foreword by Horst Schulze
260 ## - Вихідні дані
Місце видання Avon
Видавництво Adams Media Corporation
Дата видання 2001
300 ## - Фізичний опис
Обсяг xii, 203 p.
Ілл./тип відтвор. ill., tab.
Розміри 23 cm
700 1# - Інші автори
Інші автори McNair, David
700 1# - Інші автори
Інші автори Perry, Bill
700 1# - Інші автори
Інші автори Schulze, Horst
Роль осіб foreword
Holdings
Статус вилучення Статус втрати/відсутності Джерело класифікації чи схема поличного розташування Нумерація (об’єднаний том чи інша частина) Стан пошкодження Тип обігу (не для випожичання) Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ) Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання) Дата надходження Джерело надходження (постачальник) Інвентарний номер Видач загалом Повний (примірниковий) шифр збереження Штрих-код Дата, коли останній раз бачено примірник RFID-мітка Тип одиниці (рівень примірника)
    Класифікація Бібліотеки Конгресу (КБК) I     Читальний зал 3 Читальний зал 3 21.02.2009 Бізнес школа 2042077   HF5415.5 .F67 2001 2042077 25.06.2019 E200470B80406821BC6F010F Книга