Маркетинговые исследования глазами заказчика (Record no. 234918)

MARC details
000 -Маркер запису
Контрольне поле сталої довжини 00910nam a2200181 4500
001 -
Контрольне поле UA/LIB/BASE/278769808
005 - Дата коректування
Контрольне поле 20180123213532.0
020 ## - Індекс ISBN
ISBN 966-8644-28-X
040 ## - Джерело каталогіз.
Код мови каталог. ukr
Правила каталог. PSBO
041 0# - Код мови видання
Код мови тексту rus
090 ## - Шифри
Поличний індекс HF5415.2
Local cutter number (OCLC) ; Book number/undivided call number, CALL (RLIN) .C3517 2005
Кат. індекс HF5415.2 .C3517 2005
100 1# - Автор
Автор Каллингэм, Мартин
245 10 - Назва
Назва Маркетинговые исследования глазами заказчика
Продовж. назви как и для чего организации используют исследования рынка : перевод с английского
Відповідальність Мартин Каллингэм
246 35 - Інша форма назви
Інша форма назви Market intelligence
Прод. інш. форми назви how and why organizations use market research
-- Martin Callingham
260 ## - Вихідні дані
Місце видання Днепропетровск
Видавництво Balance Business Books
Дата видання 2005
300 ## - Фізичний опис
Обсяг xi, 259 с.
Розміри 22 см
440 #0 - Серія
Серія Маркетинговые исследования на практике
504 ## - Бібліографія
Бібліографія Бібліогр. : c. 245-249
Holdings
Статус вилучення Статус втрати/відсутності Джерело класифікації чи схема поличного розташування Нумерація (об’єднаний том чи інша частина) Стан пошкодження Тип обігу (не для випожичання) Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ) Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання) Дата надходження Джерело надходження (постачальник) Інвентарний номер Видач загалом Повний (примірниковий) шифр збереження Штрих-код Дата, коли останній раз бачено примірник Тип одиниці (рівень примірника)
    Класифікація Бібліотеки Конгресу (КБК) I     Сховище дослідницьке Сховище дослідницьке 01.11.2008 Бізнес школа 2041278   HF5415.2 .C3517 2005 2041278 25.06.2019 Книга