Total quality management in human service organizations (Record no. 221367)

MARC details
000 -Маркер запису
Контрольне поле сталої довжини 00643nam a2200217 4500
001 -
Контрольне поле 85387
005 - Дата коректування
Контрольне поле 20180123211019.0
020 ## - Індекс ISBN
ISBN 0-8039-4950-2
041 ## - Код мови видання
Код мови тексту eng
090 ## - Шифри
Кат. індекс HV95 .M37 1993
100 ## - Автор
Автор Martin, Lawrence L.
245 ## - Назва
Назва Total quality management in human service organizations
260 ## - Вихідні дані
Місце видання Newbury Park ; London ; New Delhi
Видавництво Sage Publications
Дата видання 1993
300 ## - Фізичний опис
Обсяг ix, [i], 109 p. : ill., tab.
Розміри 22 cm
440 ## - Серія
Серія (Sage human services guide ; vol. 67)
504 ## - Бібліографія
Бібліографія Бібліогр. : с. 104-107.
960 ## - Фізичне місцезнаходження
-- 16
-- 8
-- x
-- L
-- 2005-11-01 00:00:00
-- 2005-11-22
964 ## -
-- 2005-10-12
965 ## -
-- 56,69
988 ## -
-- 48
990 ## - Дані про замовлення
№ запису в КСО для І/О 1515
Holdings
Статус вилучення Статус втрати/відсутності Джерело класифікації чи схема поличного розташування Нумерація (об’єднаний том чи інша частина) Стан пошкодження Тип обігу (не для випожичання) Джерельне місце зберігання примірника (домашній підрозділ) Місце тимчасового зберігання чи видачі (підрозділ зберігання) Дата надходження Джерело надходження (постачальник) Вартість, звичайна закупівельна ціна Інвентарний номер Видач загалом Повний (примірниковий) шифр збереження Штрих-код Дата, коли останній раз бачено примірник RFID-мітка Тип одиниці (рівень примірника)
    Класифікація Бібліотеки Конгресу (КБК) I     Читальний зал 3 Читальний зал 3 13.10.2005 Дарунок п. Вахтанга Кіпіані 56.69 2035143   HV95 .M37 1993 2035143 12.12.2019 E20000193209022420104854 Книга