Building a go-to-market strategy and launching a sub-brand for an existing company in the IT recruiting industry / Рогач М.Я. ; керівник : Василишин Тарас ; рецензент : Дмитрів Анна.
By: Рогач, Марта.
Contributor(s): Український католицький університет Факультет суспільних наук Кафедра управління та організаційного розвитку.
Material type:
TextPublisher: Львів : [б. в.], 2023. Description: 83 с. іл. 30 см.Other title: Створення та реалізація стратегії виходу на ринок суббренду існуючої компанії у сфері рекрутингу.Online resources: Click here to access online Dissertation note: Магістерська робота
| Item type | Current library | Status | Barcode | |
|---|---|---|---|---|
| Книга | Студентські роботи ЦШ | Available | 393767 |
Магістерська робота
Містить бібліографію
Резюме укр.
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.