Войны брендов : 10 правил создания непобедимой торговой марки / Дэвид Д’Алессандро при участии Мишель Оуэнс ; перевол с английского С. Жильцов.

By: Д’Алессандро, Дэвид.
Contributor(s): Жильцов, С [пер.] | Оуэнс, Мишель.
Material type: TextTextSeries: Деловой бестселлер. Publisher: Санкт-Петербург : Питер, 2002. Description: 223 с. ил. 21 см.ISBN: 5-94723-147-6.Other title: Brand warfare 10 rules for building the killer brand : lessons for new and old economy players.
List(s) this item appears in: ОП 073 Менеджмент «Інновації та підприємництво»
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Copy number Status Barcode
Книга Сховище загальне HD69.B7 D3517 2002 (Browse shelf(Opens below)) У200001932090200190052В5 Available 344909

There are no comments on this title.

to post a comment.