Competing on analytics : the new science of winning / Thomas H. Davenport, Jeanne G. Harris.

By: Davenport, Thomas H, 1954-.
Contributor(s): Harris, Jeanne G.
Material type: TextTextPublisher: Boston : Harvard business school press, 2007. Description: xv, 218 p. schem. 24 cm.ISBN: 978-1-4221-0332-6.
List(s) this item appears in: ОП 073 Менеджмент «Бізнес-адміністрування» | ОП 073 Менеджмент «Інновації та підприємництво» | Книги Бізнес-школи УКУ | ОП 073 Менеджмент "Управління неприбутковими організаціями" | ОП 073 Менеджмент "Управління технологіями"
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Materials specified Status Barcode
Книга Читальний зал 3 HD38.7 .D38 2007 (Browse shelf(Opens below)) I Available 2068727

Бібліогр. в прим. : с. 187-197, Покажчик

There are no comments on this title.

to post a comment.