Український маркетинг у соціальних мережах : специфіка стратегії і тенденції розвитку / Михалевич Н.В. ; керівник : Балинський І.О. ; консультант : Довженко О.О. ; рецензент : Бабенко В.В..
By: Михалевич, Н. В.
Contributor(s): Український католицький університет Гуманітарний факультет Кафедра журналістики.
Material type:
TextPublisher: Львів : [б. в.], 2015. Description: 107 арк. іл., табл., схем.Dissertation note: Магістерська робота
| Item type | Current library | Materials specified | Status | Barcode | |
|---|---|---|---|---|---|
| Книга | Студентські роботи ЦШ | I | Available | 4001447 | |
| Книга | Студентські роботи ЦШ | I | Available | 4001443 |
Магістерська робота
Бібліогр. : л. 97-102
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.