От хорошего к великому : почему одни компании совершают прорыв, а другие нет... / Джим Коллинз ; пер. с англ. Павла Павловского ; Стокгольмская школа экономики.
By: Коллинз, Джим.
Contributor(s): Павловский, Павел | Стокгольмская школа экономики.
Material type:
TextSeries: Книги Стокгольмской школы экономики.Publisher: Москва : Манн, Иванов и Фербер, 2009. Edition: Изд. 7, исправл.Description: 311 с. ил., схемы 21 см.ISBN: 5-315-00057-5.Other title: Good to great why some companies make the leap... and other's don't.
| Item type | Current library | Call number | Materials specified | Status | Barcode | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Книга | Сховище загальне | HD57.7 .C6517 2009 (Browse shelf(Opens below)) | I | Available | 1050874 |
Бібліогр. в кінці розд.
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.