Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant / W. Chan Kim, Reně Mauborgne.

By: Kim, W. Chan.
Contributor(s): Mauborgne, Reně.
Material type: TextTextPublisher: Boston : Harvard Business School Press, 2005. Description: xv, 240 p. tab., schem. 24 cm.ISBN: 10 : 1-59139-619-0; 13 : 978-1-59139-619-2.
List(s) this item appears in: ОП 073 Менеджмент «Бізнес-адміністрування» | Книги Бізнес-школи УКУ
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Materials specified Copy number Status Barcode
Книга Сховище дослідницьке HF5415.153 .K56 2005 (Browse shelf(Opens below)) I Available 2034738
Книга Сховище дослідницьке HF5415.153 .K56 2005 (Browse shelf(Opens below)) I Available 2034739
Книга Сховище загальне HF5415.153 .K56 2005 (Browse shelf(Opens below)) I Available 2034740
Книга Сховище загальне HF5415.153 .K56 2005 (Browse shelf(Opens below)) I Available 2034741
Книга Сховище загальне HF5415.153 .K56 2005 (Browse shelf(Opens below)) I Available 2034743
Книга Сховище загальне HF5415.153 .K56 2005 (Browse shelf(Opens below)) I Available 2034745
Книга Сховище загальне HF5415.153 .K56 2005 (Browse shelf(Opens below)) I Available 2034746
Книга Сховище загальне HF5415.153 .K56 2005 (Browse shelf(Opens below)) I Available 2036663
Книга Читальний зал 3 HF5415.153 .K56 2005 (Browse shelf(Opens below)) I E2004714F91060235C39010A Available 2034742

Бібліогр. : c. 223-229, Покажчик

There are no comments on this title.

to post a comment.